Pobieranie sterowników

RTX_AI_PC

RTX_DLSS_Game_Announcements

4070ti_Super_Availability

Studio_Contest_2023

RTX_40_Series_Upgrade

Sledź nas na Twitterze

Sledź nas na Facebook

Sterownik GeForce 301.42

 
Wersja: 301.42  WHQL
Data wydania: 2012.5.22
System operacyjny: Windows 7 64-bit, Windows Vista 64-bit
Język: Polski
Rozmiar pliku: 202.11 MB
Ściągnij

Najważniejsze zmiany
Obsługiwane produkty
Dodatkowe informacje

Jest to pierwszy posiadający certyfikat WHQL, ujednolicony sterownik z rodziny sterowników R300 (wersje od 300.00 do 301.99).

Sterowniki GeForce R300 udostępniane są wraz z nowymi, wiodącymi na rynku funkcjami oraz usprawnieniami w zakresie wydajności w topowych grach, przygotowanymi wyłącznie dla procesorów GeForce.

Nowości w sterownikach z serii R300:

  • Obsługa nowego układu GPU:
    • GeForce GTX 690
    • GeForce GTX 680
    • GeForce GTX 670
    • Układy GPU z serii GeForce GT 600
  • Wzrost wydajności - W porównaniu do posiadających certyfikat WHQL sterowników GeForce 296.10 zwiększa wydajność układów GPU z serii GeForce 400 i 500 w szeregu gier PC. Wyniki będą zmieniać się w zależności od wykorzystywanego przez Ciebie procesora graficznego i konfiguracji systemu:

    GeForce GTX 570/580:

      • Do 23% w Just Cause 2 z SLI
      • Do 21% w The Elder Scrolls V: Skyrim
      • Do 17% w StarCraft II z SLI
      • Do 14% w Far Cry 2 z SLI
      • Do 9% w Bulletstorm
      • Do 7% w Civilization V
      • Do 6% w Deus Ex: Human Revolution z SLI
      • Do 6% w grze Dragon Age 2 z SLI
      • Do 5% w Metro 2033 z SLI
      • Do 5% w Total War: Shogun 2

    GeForce GTX 560/560 Ti:

      • Do 20% w The Elder Scrolls V: Skyrim
      • Do 15% w Just Cause 2 z SLI
      • Do 13% w Far Cry 2 z SLI
      • Do 12% w Bulletstorm
      • Do 11% w Civilization V
      • Do 10% w StarCraft II z SLI
      • Do 19% w Batman: Arkham City
      • Do 4% w Deus Ex: Human Revolution z SLI
      • Do 4% w grze Dragon Age 2 z SLI
      • Do 4% w Metro 2033 z SLI
      • Do 4% w Total War: Shogun 2
  • Technologia NVIDIA FXAA - oparta na shaderach technologia wygładzania krawędzi dostępna z poziomu Panelu Sterowania NVIDIA, zapewniająca ultraszybki antyaliasing w setkach gier PC. FXAA zapewnia podobną jakość co MSAA 4x jest jednak nawet do 60% szybszy, udostępniając znacznie wyższą wydajność w grach. Technologia FXAA wspierana jest przez wszystkie układy GPU GeForce z serii 8 i późniejsze. Uwaga: Funkcja ta jest wyłączona w grach posiadających wbudowaną obsługę FXAA.
  • NVIDIA Adaptive Vertical Sync - dynamicznie włącza synchronizację pionową w zależności od bieżącej częstotliwości generowania klatek, gwarantując w rezultacie superpłynną rozgrywkę. Technologia Adaptive VSync wspierana jest przez wszystkie układy GPU GeForce z serii 8 i późniejsze.
  • NVIDIA Frame Rate Target - dynamicznie dostosowuje częstotliwość generowania klatek do ustawień użytkownika. Obsługa tej funkcji dostępna jest poprzez korzystające z pakietu NVAPI aplikacje firm trzecich.
  • Technologia NVIDIA Surround dodano następujące, nowe możliwości w zakresie technologii Surround.
    • Dodaj czwarty, pomocniczy wyświetlacz i wykorzystując układ z serii GeForce GTX 600 używaj poczty email, Sieci oraz innych aplikacji podczas gry.
    • Maksymalizuje okno aplikacji podczas pracy w trybie Surround, wyświetlając je na pojedynczym fizycznym wyświetlaczu (włączone domyślnie).
    • Ogranicza wyświetlanie paska zadań Windows do obszaru środkowego wyświetlacza (włączone domyślnie).
    • Udostępnia funkcję bezel peeking – funkcjonalność dającą użytkownikom możliwość tymczasowego "rzutu oka" poza ramki monitora za pomocą klawiszy skrótu (Ctrl + Alt + B). Funkcję tą zaprojektowano z myślą o współpracy z dostosowanymi do ramek rozdzielczościami.
    • Dodawaj i usuwaj rozdzielczości z listy rozdzielczości trybu Surround (jedynie te wybrane będą dostępne dla aplikacji).
    • Pełna akceleracja środkowego wyświetlacza w trybach korzystających z pojedynczego wyświetlacza panoramicznego (środkowy wyświetlacz musi być podłączony do głównego układu GPU).
  • Technologia NVIDIA SLI - dodaje lub aktualizuje następujące profile SLI:
    • Alan Wake
    • Call of Juarez: The Cartel
    • Counter-Strike: Global Offensive
    • Deus Ex: Human Revolution - The Missing Link
    • Left 4 Dead
    • Orcs Must Die!
    • Portal 2
    • Resident Evil: Operation Raccoon City
    • Risen 2: Dark Waters
    • The Darkness II
    • Battlefield: Bad Company 2
    • Crusader Kings II
    • Max Payne 3
    • Sniper Elite V2
    • Street Fighter X Tekken
  • NVIDIA 3D Vision – dodano lub zaktualizowano następujące profile 3D Vision:
    • All Zombies Must Die! – ocena dostateczna
    • Ghosts 'n Goblins Online – ocena dobra
    • Oil Rush – 3D Vision Ready
    • Postal III – ocena dobra
    • Rayman Origins – ocena dobra
    • SevenCore – ocena dostateczna
    • Stacking – ocena dobra
    • Unigine Heaven Benchmark v3.0 – 3D Vision Ready
    • Wargame: European Escalation – ocena dobra
    • Warp – ocena dobra
    • Wings of Prey – ocena dostateczna
    • Krater – ocena niedostateczna
    • Adam’s Venture Episode 1- ocena niedostateczna
    • Blacklight: Retribution – ocena niedostateczna
    • The Darkness II – aktualizacja zalecanych ustawień w grze
    • Depth Hunter – zaktualizowany profil
    • Dirt: Showdown – ocena dobra
    • Passion Leads Army Benchmark – 3D Vision Ready
    • Resident Evil: Operating Raccoon City – ocena dostateczna
    • rFactor 2 – ocena zmieniona na 3D Vision Ready
    • Trackmania 2: Canyon – ocena dostateczna
    • Unigine 3.0 Heaven Benchmark – zaktualizowano profil
    • World of Tanks – ocena zmieniona na doskonałą.

Pozostałe informacje

  • Instaluje oprogramowanie systemowe PhysX w wersji 9.12.0213.
  • Instaluje sterownik HD Audio w wersji 1.3.16.0.
  • Obsługa OpenGL 4.2
  • Dodana obsługa DisplayPort 1.2 dla układu GeForce GTX 600 Series.
  • Wspiera obsługę wielu języków i interfejsów programowania aplikacji (API) do obliczeń na GPU: CUDA C, CUDA C++, CUDA Fortran, OpenCL, DirectCompute i Microsoft C++ AMP.
  • Obsługa pojedynczego GPU oraz technologii NVIDIA SLI w DirectX 9, DirectX 10, DirectX 11 i OpenGL, w tym technologii 3-way SLI, Quad SLI oraz SLI na posiadających certyfikat SLI płytach głównych Intel i AMD.


<