Pobieranie sterowników

RTX_AI_PC

RTX_DLSS_Game_Announcements

4070ti_Super_Availability

Studio_Contest_2023

RTX_40_Series_Upgrade

Sledź nas na Twitterze

Sledź nas na Facebook

Linux x64 (AMD64/EM64T) Display Driver

 
Wersja: 290.10
Data wydania: 2011.11.22
System operacyjny: Linux 64-bit
Język: Polski
Rozmiar pliku: 55.63 MB
Ściągnij

Najważniejsze zmiany
Obsługiwane produkty
Dodatkowe informacje
  • Dodano obsługę następującego układu GPU:
    • GeForce GTX 460 SE v2
  • Naprawiono błąd, który mógł powodować załamania aplikacji OpenGL w przypadku uruchamiania z nowymi wersjami biblioteki glibc, jak na przykład glibc 2.14.90.
  • Poprawiono o ~30% wydajność operacji wiązania FBO, w niektórych przypadkach dotyczących użycia rozszerzenia Xinerama.
  • Naprawiono błąd, który mógł powodować niepoprawną pracę trybu stereo w przypadku uruchomienia wyświetlacza obsługującego tryb stereo oraz wyświetlacza nie obsługującego tego trybu za pomocą tego samego układu GPU.
  • Naprawiono błąd, który mógł powodować zamianę ekranów X na drugim układzie GPU podczas restartowania serwera X.
  • Naprawiono błąd, który mógł powodować migotanie linii w przypadku pełnoekranowego antyaliasingu.
  • Usunięto błąd, który powodował niepoprawne raportowanie fizycznych wymiarów obróconych wyświetlaczy.
  • Dodano obsługę polecenia pre-VBO DrawArrays w module GLX po stronie serwera. Implementacja po stronie klienta dostarczona przez firmę NVIDIA nigdy nie wysyła tego polecenia, jednak serwer musi zapewniać obsługę przez wzgląd na kompatybilność z innymi implementacjami klienta GLX.
  • Poprawiono regresję, która powodowała pojawianie się pustych/białych okien podczas znacznego wykorzystania zasobów pamięci wideo układów GPU z serii GeForce 6 i 7 w przypadku łączonych
    pulpitów.
  • Naprawiono błąd, który powodował załamanie aplikacji eksportujących własne funkcje alokacji do sterownika (takie jak Adobe Flash w przeglądarce Firefox lub Chrome).
  • Usunięto błąd, który uniemożliwiał załadowanie sterownika na niektórych platformach ze zintegrowaną grafiką.
  • Usunięto błędy biblioteki VDPAU, które uniemożliwiały alokację i wyświetlanie bardzo dużych obiektów VdpOutputSurface.
  • Dodano obsługę ograniczenia alokacji sterty w sterowniku OpenGL poprzez użycie zmiennej środowiskowej __GL_HEAP_ALLOC_LIMIT. W celu uzyskania szczegółowych informacji zapoznaj się z treścią pliku README.
  • Dodano opcję "Accel" do sterownika X, aby umożliwić wyłączenie użycia zasobów procesora graficznego przez tę funkcję. Jest to przydatne gdy inne komponenty, takie jak CUDA wymagają wyłącznego dostępu do rdzeni przetwarzających układu GPU.
  • Zmieniono metodę alokacji wykonywalnych obszarów pamięci przez sterownik OpenGL, dzięki czemu pracuje on poprawnie po zamontowaniu /tmp z parametrem noexec. Dodatkowo, operacje alokacji mogą być zabronione przez politykę SELinux, obecnie sterownik obsługuje wykrycie tej polityki i umożliwia manualne sterowanie poprzez zmienną środowiskową __GL_SELINUX_BOOLEANS.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że różne, wbudowane uniformy GLSL nie były poprawnie aktualizowane w czasie wywołania funkcji glPopAttrib.
  • Poprawiono wydajność poprzez buforowanie skompilowanych shaderów OpenGL na dysku. Dodano opcję "GLShaderDiskCache" do sterownika X, aby umożliwić włączenie/wyłączenie tej funkcji. Dodano zmienne środowiskowe __GL_SHADER_DISK_CACHE i __GL_SHADER_DISK_CACHE_PATH na potrzeby dodatkowej konfiguracji. W celu uzyskania szczegółowych informacji zapoznaj się z treścią pliku README.
  • Dodano obsługę protokołu GLX (np. na potrzeby pośredniego renderowania GLX) dla następujących rozszerzeń OpenGL:
    • GL_NV_copy_image


<