Aby włączyć akcelerację GPU PhysX lub CUDA, wymagany jest procesor graficzny z serii GeForce 8 lub nowszy. Wymagany jest także sterownik graficzny obsługujący zarówno PhysX, jak i CUDA. Sterownik graficzny 178.24 obsługuje PhysX i CUDA w następujących procesorach graficznych:
GeForce GTX 260
GeForce 9800 GX2
GeForce 9800 GTX+
GeForce 9800 GTX
GeForce 9800 GT
GeForce 9600 GT
GeForce 9600 GSO
GeForce 9500 GT
GeForce 9500 GS
GeForce 9400 GT
GeForce 9300 GS
GeForce 9300 GE
GeForce 8800 Ultra
GeForce 8800 GTX
GeForce 8800 GTS 512
GeForce 8800 GT
GeForce 8800 GS
GeForce 8600 GTS
GeForce 8600 GT
GeForce 8600 GS
GeForce 8500 GT
GeForce 8400 SE
GeForce 8400 GS
GeForce 8400
GeForce 8300 GS
GeForce 8300
GeForce 8200
GeForce 8100 / nForce 720a
GeForce 8100 / nForce 720a
Sterownik ten obsługuje procesory graficzne NVIDIA GeForce z serii 8, 9 i 200, w tym wprowadzone niedawno do sprzedaży układy GeForce 9800 GTX+, 9800 GT i 9500 GT. Sterownik dodaje obsługę akceleracji NVIDIA PhysX we wszystkich procesorach graficznych GeForce z serii 8, 9 i 200, wyposażonych w minimum 256 MB pamięci graficznej. Ze sterownikiem jest automatycznie instalowane oprogramowanie NVIDIA PhysX System Software 8.09.04.
Posiadacze kart graficznych z serii NVIDIA® GeForce® 8 lub nowszych i pełnej wersji gry Unreal Tournament 3 mają wyjątkową okazję zagrać na dodatkowych poziomach gry Unreal Tournament 3 wzbogaconych o funkcje technologii NVIDIA® PhysX™. PhysX Mod oferuje nowe możliwości niszczenia środowiska, miedzy innymi podlegające zniszczeniu ściany, podłogi, przejścia i dachy, a także nowe bronie. Nowe poziomy to : Heat Ray, Lighthouse i Tornado.
UT3 PhysX Mod Pack wymaga pełnej wersji gry Unreal Tournament 3 – nie jest to samodzielny pakiet. Prosimy pamiętać o włączeniu w ustawieniach UT3 opcji "Hardware Physics", dostępnej w sekcji ustawień wideo.
Wykorzystując technologię NVIDIA® PhysX™, gra Warmonger łamie zasady statycznych rozgrywek znanych z gier akcji poprzedniej generacji. Nowa technologia fizyki ciała stałego i zniszczeń proceduralnych środowiska gry, tworzy możliwości kreowania dynamicznych treści, co dosłownie zmieni sposób, w jaki ludzie myślą i grają. Niszcz ściany, podłogi i całe budynki, by tworzyć nowe ścieżki lub zamykać już istniejące. Moc zniszczenia to w grze Warmonger coś więcej, niż atrakcja, to broń taktyczna.
Nurien to nowy rodzaj usług z dziedziny usług społecznościowych (social networking), gdzie użytkownicy mogą tworzyć własne awatary, które biorą później udział w różnych grach lub działaniach społecznych takich jak pokazy mody czy konkursy muzycznych filmów wideo. Ten wczesny zwiastun jest doskonałym przykładem niezwykłych możliwości, jakie udostępnia technologia NVIDIA® PhysX™. Niniejsze zapętlone demo prezentuje scenę z mini-gry zwanej Runway. Nurien wykorzystuje PhysX w wielu swoich elementach, między innymi: animacja tkanin w długich spódnicach, symulacja fizyczna realistycznego ruchu włosów oraz fizyka cząsteczek w efektach dymu.
Minimalna zalecana karta graficzna: GeForce 9600 GT
Metal Knight Zero (MKZ) to wieloosobowa gra typu first-person shooter osadzona we współczesnym środowisku. Niniejsze zapętlone demo prezentuje scenę obrazującą wiele technologii NVIDIA® PhysX™, takich jak fizyka cząsteczek w wystrzałach i eksplozjach, symulacja tkanin, wiele podlegających zniszczeniu obiektów oraz interakcje pomiędzy ciałami stałymi, miękkimi oraz cząsteczkami płynów.
Wielki Kulu to interaktywne demo technologiczne prezentujące schwytane morskie stworzenie ożywione za pomocą technologii symulacji ciał miękkich zawartej w NVIDIA® PhysX™. W demie możemy oddziaływać na Kulu i oglądać, w jaki sposób miękkie ciało oddziałuje ze środowiskiem w czasie pościgu za nami po naszym statku. Ruchy ciała i ruchy innych obiektów symulowane są w czasie rzeczywistym za pomocą technologii PhysX, tworzącej ogólne wrażenie „miękkości i gąbczastości”.
Minimalna zalecana karta graficzna: GeForce GTX 260
Demo technologiczne Fluid prezentuje jeden z elementów technologii NVIDIA® PhysX™: hydrodynamikę cząsteczek płynnych (Smooth Particle Hydrodynamics - SPH). Demo zawiera dwie różne sceny, Plenerową oraz Logo.
Scena plenerowa
Scena ta przedstawia płyn realizowany metodą SPH zalewający obszar w plenerze. Wraz ze startem demo, pojawia się wylew, oddziałujący ze stosem ciał stałych. Istnieje możliwość zmiany płynu z ciemnej wody w przezroczystą lub olej, a także ukazanie prawdziwej natury płynów: sfer.
Scena Logo
Scena Logo prezentuje symulację SPH płynów zamkniętym środowisku.
Program badaboom™ Media Converter zmienia, w procesie zwanym transkodowaniem, formaty plików audio i wideo na formaty wymagane w różnych urządzeniach. Wykorzystując procesor graficzny NVIDIA® GeForce®, badaboom™ pozwala użytkownikom na łatwą konwersję pomiędzy wieloma formatami i oglądanie ich w urządzeniach przenośnych – wszystko za pomocą wygodnej, intuicyjnej aplikacji.
Minimalne zalecane wymagania sprzętowe: dwurdzeniowy procesor 1.8 GHz, karta graficzna z serii GeForce 8 lub nowsza.
Pobierz program Folding@home i połącz wysiłki z ludźmi z całego świata dodając potężną moc obliczeniową procesora graficznego NVIDIA® GeForce® do jednego z największych superkomputerów na świecie. Wykorzystaj swój komputer do walki z najgroźniejszymi chorobami i to także nocą, w czasie, kiedy smacznie śpisz.*
*Uwaga: klient Folding@home NVIDIA to tzw. klient o wysokiej wydajności i jego działanie wpływa na zużycie zasobów komputera. Zalecamy jego uruchamianie tylko w czasie, gdy nie używają Państwo swojego komputera.